HR professional / junior HR adviseur & recruitment (28-32 uur)

01-08-2022

Zit jij vol goede ideeën over recruitment en behoud en ben je startende in het hr-vak? Zoek je een warme organisatie waarbij je echt verbinding maakt en je eigen leerpad kiest? Kan jij orde creëren in de dagelijkse hectiek van HR waarbij je continu verbeteringen mag doorvoeren? Dan pas jij bij ons fantastische hr-team. 

Het verschil maken in de zorg

De functie is nieuw binnen onze organisatie en zeer veelzijdig. Als persoon vind je het daarom leuk om steeds weer vol enthousiasme met nieuwe taken bezig te zijn en bestaande hr-processen op rolletjes te laten verlopen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor recruitment van A tot Z (dus van employer branding tot arbeidsvoorwaarden). Ook ben je actief met projecten op het gebied van behoud (bijvoorbeeld onboarding).

Samen met de hr-medewerker voer je administratieve taken uit (bijvoorbeeld indiensttreding en recruitment administratie) en mag je junior HR adviestaken oppakken. Als hr-afdeling zijn wij er voor de mensen, daarom ben je servicegericht en een vraagbaak voor medewerkers op hr-gebied.

Met jouw creativiteit zorg je steeds weer voor nieuwe content voor de arbeidsmarktcommunicatie, jij zorgt voor een uitmuntende kandidaatervaring en blijft nieuwe medewerkers volgen om ze steeds beter te faciliteren. Het warme welkom van de organisatie begint bij jou!

Wij begeleiden je in de groei van deze functie en je mag zelf mee bepalen hoe deze eruit komt te zien. Je komt in een team die er vol voor gaat met veel kennis waarbij je echt mee mag denken. 

Wie ben jij?

  • Je hebt een diploma HBO HRM of vergelijkbaar
  • Ervaring als bijvoorbeeld recruiter of hr-medewerker is een pre
  • Ervaring met het maken van content (bijvoorbeeld zelf youtube of tiktok filmpjes)
  • Je bezit een gezonde doses lef en je typeert jezelf als de gangmaker
  • Je zit vol enthousiasme, zoekt een echte uitdaging en wilt graag iets betekenen voor onze bijzondere organisatie.

Zie jij jezelf al werken als HR professional? 
Stuur dan je motivatie met CV naar m.vanmiert@raffy-leystroom.nlSolliciteer vóór 15 augustus, de 1e gesprekken zijn op 16 augustus.

Meer informatie over de vacature?
Bel met Miranda van Miert (HR manager):
Tel. 06-83994239 of mail naar m.vanmiert@raffy-leystroom.nl.


    Wij bieden jou

Werken bij Raffy | Lâle | De Leystroom geeft voldoening! Natuurlijk krijg je er nog meer voor terug: 

  • Goede arbeidsvoorwaarden conform CAO VVT, salarisindicatie € 2.500,- o.b.v. 36 uur).
  • Contract voor bepaalde tijd (1 jaar met uitzicht op vast).
  • Een uitdagende functie met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Werken in een warme ambitieuze organisatie met korte lijnen en volop in ontwikkeling.
  • Een prettige werksfeer waar we elkaar kennen en waarderen.
  • Je krijgt uiteraard vakantiegeld, maar daarnaast ook een eindejaarsuitkering van 8,3%.
  • Pensioen bouw je op bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).
  • Meedoen met het fietsenplan? Ook dat kan bij ons! (en je mag meedenken over extra voorwaarden in het kader van behoud).

Raffy | Lâle | De Leystroom is een ouderenzorgorganisatie met drie locaties en thuiszorg in Breda en omgeving. Er werken circa 400 medewerkers en 200 vrijwilligers. Gedreven vanuit gastvrije, persoonsgerichte en cultuurspecifieke zorg wordt de basis gelegd voor prettig wonen, goede zorg, welzijn en behandeling. In het bijzonder zijn de huizen Lâle Buurstede (voor Turkse ouderen) en Raffy (voor Indische en Molukse ouderen) cultuurspecifiek. We geloven in de unieke kracht van ieder mens. Als je doet waar je goed in bent en de ruimte krijgt om te groeien, heb je ook de ruimte om te doen wat er écht toe doet voor de oudere. 

Word onderdeel van ons team!